Yasemin74 Normal doğumda belden aşağısı uyuşturuluyor mu acaba yoksa sadece özel hastanelerde mi oluyor?
Duygukc Yasemin74 ben özellerde oluyor diye biliyorum devlette ya normal doğum yda zorunlu sezaryqn özelde istediğin doğum şeklini yapıyosun
Naren1 Yasemin74 normal doğumda belden aşağı uyuşturma olmuyor ki canım epidural takdırırsın sancıları hafif karşılarsın. Sezeryan olacaksan belden uyuşturuyolar hissetmiyorsun
UrasEgeninannesi Yasemin74 normal doğumda belden aşağısı uyuşturulmaz özel yada devlet farketmez. Sezeryanda oluyor sizin demek istediğiniz
Neslihankk UrasEgeninannesi yok hayir normal dogumda da epidural anestezi yapiliyo ikinmi hissi kaybolmuyo bebegin cikisini da hissediyosunuz sancılarınız kesiliyo uyuşmuş oluyosunuz onun icin ilk once 4 cm açılmaya ulaşmış olmak gerekiyo ama
UrasEgeninannesi Neslihankk epidural i biliyorum normal doğumda uygulanıyor evet. Bende Allah nasip ederse epiduralli normal doğum planlıyorum.Ama belden aşağı uyuşturulma durumu olmuyor onu kastediyorum