Kızlar bugün öğrendim ki gebeliğim kimyasalmış beta düşmeye başladı. 2 sorum var yaşayanlara 1- adet olmak için ilaç kullandınız mı? hala kanama yok çünkü. 2- 2 ay korunun dedi doktor, sonraki ay hamile kalanları duydum sizler devam ettiniz mi yoksa bir süre korundunuz mu ?
Çok teşekkür ederim şimdiden