Eylul9235 Lansinoh mu ? 2’li elektrikli philips avent mi? Tekli elektrikli baby plus mı? 2’li elektrikli Ben çalışan bir anne olucam. fakat acaba sütüm olur mu olmaz mı bilemiyorum. Kalkıp boş yere çok para vermekte istemiyorum göğüs pompalarına açıkcası. Philips 700 civarı ve tekli pompa ama herkesin tavsiye ettiği marka 🤦🏻♀️ Lansinoh herkes tavsiye ediyor ama işe yaramıyor diyen de var 🤦🏻♀️ Baby plus çekmiyor boşuna alma diyorlar ne yapacağımı şaşırdım. Kullananlardan tavsiye alabilir miyim?
Electus Eylul9235 valla ben letgodan 2.el aldım avent elektirikli ve yepyeni 160 tl biberonu ayrı kendim aldım beyaz sirke ilede kaynattım pompa malzemelerini
Yvzslm Eylul9235 ben yeni doğum yaptım, inan doğum çantasına alıp koymadığıma bin pişmanım, ilk başta hemen süt gelmiyor, daha sonra eşim baby plus elektrikli tekli aldı, çok memnunum, ikili olmasına gerek yok bir tanesi yeterli oluyor. Tavsiye ederim
Yvzslm Eylul9235 ayrıca yüksek fiyata almaya gerek yok süt gelmeye başladı mı zaten bırakırsın, anca çocuğa yeter sağıma gerek kalmaz.
Kapalikutu Eylul9235 baby plusu ben arkadaşımın önerisi ve yorumlarına bakarak almıştım aynı şekilde çok büyük paralar vermek istemedim. Henüz doğum yapmadım kullanmadım ama eşimin arkadaşına vermiştik mastit olmuş kullansın diye onlar çok memnun kalmışlar 🤷🏼♀️
MommyyToBe Yvzslm bende bu markayı merak ediyorum tavsiye ediyormusunuz yani🤗 bu hafta almayı düşünüyorum ben de
Yvzslm MommyyToBe ben tavsiye ederim, 10 günlük anneyim günlük sağım yapıyorum, bebeğim iyice emmeye başlayınca bırakmıştım. Çok süt gelince tekrar sağım yapıp buzluğa atıyorum. 5 dk da bitiyor, sağıma başlamadan önce masaj yapıyor memeye sonra yavaş yavaş başlıyor sagmaya.