Tugce_S bebeğin kendini bi yere toplamasının kasılmasının doğum sancısıyla bi ilgisi yok. En azından bende öyle olmadı. O kasılmalar her zaman vardı çünkü. Doğum sancısı başladığında o kasılmalar oluyorsa bile hiç duymuyorsunuz bile, doğum sancısı bambaşka bişey 🤣