ilknur94acr nidicart kullanıyorum 12 saat arayla günde iki defa , yatıyorum düzenli bol su içiyorum , onun dışında düzenli kontrole gidiyorum canım hiç açılmam yok yumuşama var doktorum 1cm bile açılma olursa bekletmeyeceğini söyledi . Kullandığım ilaç sancıları hafiflettiği için bebeğin kanala baskı yapmasını önlüyor . Hastanede yattığım da serum ve ilaçlarla desteklediler . Bu durumda nidicart kullanımı gerekiyormuş bir de ciğer geliştirici yaptı iki doz her ihtimale karşı bebek küveze girdiğinde solunum sıkıntısı yaşamasın diye