Merhaba hanımlar ben geçen ay tahlil yaptırmıstım 18 haftalık iken homa index 2.5 olması gerekirken bnm 4.02 çıktı doktoruma sonuçları attım normal dedi bu homa index insulin direnci olmuyor mu bidahaki ayda da şeker yüklemesi yapılacak sekerim çıkar diye korkuyorum glukoz değerim 79 du değer aralığı 74-100 arası hepsi normal ama bilemedim