Fulya1993 Gmsy1 yaptiricam. Devletteki doktor gerek duymadı ama özele de gidiyorum ayrıca ozeldeki doktorum istiyor diyabet hemsiresiyle konuştum biraz dikkat edersem cok riskli olmadığını söyledi kafamno yüzden karisti