nur94_ bende özel ve devlet yapıyorum sizin gibi fakat sağlık ocağına bildirmeniz gerekiyor mutlaka çünkü belirli aylarda sizi çağırıp sizin aşılarınızı tahlillerinizi bebeğin kalp atışını ve tansiyon kilo olarak takibinizi yapıyorlar bebek doğduktan sonra ise bebeğinizin aşılarını sadece sağlık ocağı yapıyor