Hamiyet Arkadaşlar hero modelini kullanan var mı ben yeni başladım kullanmaya ama pusetinde sorun var sanki anlayamıyorum bebeği koyunca çok çukurda kalıyor altına tekrar destek koyduk yoksa boynu yamuldu
gizem_gzm Bende merak ediyordum bu model arabayı memnun musunuz yani kullanışlı mı nasıl sizce önerir misiniz ? Bide kapatırken 2 parçaya ayırıp kapanıyor galiba öyle mi ?
Hamiyet gizem_gzm ben daha sadece puset kısmını kullandım daha dışarı çıkamadık arabayla 40 ımız çıkmadığı için. Yok üzerinden puseti çıkartınca tek parça kapanıyor