Elbiiiii Kızlar 14+4 canım şırdan cok çekiyor yesem bişey olur mu bilginiz varmı daha önce gebeyken yiyen oldumu acaba 🥰
ikizannesi2985 Elbiiiii hamilelikte sakatat yasak canım. Ben de doktoruma sormuştum, tadımlık yiyorsan ye, ama porsiyon olarak yeme demişti. Tercih senin tabii
4114eb Elbiiiii ayy bilmiyorum bazı doktorlar sonuçta 1 kilo yemiyosunuz ayda 1 yenmesinden bişey olmaz diyo kimi kan yapsın diye dalak öneriyo anlamadım ki yani benim görümcem hamileliğinde rahat 3 4 kere mangal da yedi bebeği doğdu 8 aylık hiçbişeyi yok biz mi çok pimpirikliyiz acaba
Gtr Vala ben yedim 2. Oğlumda hep ciğer ve dalak 😬 hiçbir sorun olmadı çok şükür ve olacağını sanmıyorum sağlıksız değilki sonuçta sadece yerken dikkat etmek gerekiyor bebeğimin kolunda ve bacağında ufak leke var ☺️
Elbiiiii Homeless20 annem yapıyor canım iyice temizledi sirkeli limonlu suda bekletti ve iyicede pişircem dedi ama pinpirikliğimin yüzünden korkuyorum😁😁
Elbiiiii akovalardan sakatat türleri yemek sakıncalı hamilelikte internette cok acıklayıcı anlatılıyor canım