Yok yok az degil etrafimda 1 bucuk kiloyla dogum yapmis insanlar var. Kuzenim 2400 dogurdu cocuk hic kuvezde bile kalmadi. Bir haftada toparlandi. Oyle cok.asiri zayif da gorunmuyordu. Siiznki masallah uc kiloya yakin bence doktorunuzu dinleyin
Plesenta kireclenmesi cok cok onemli. Dogru soylemis. Bebegi riske atmayin . Iciniz rahat etmeyecekse baska doktora da bir gorunun.