Krem ve yağ kullanmama rağmen 34. Haftada çatlamaya başladı karnım. Kime sorduysam sadece kaşıntı hissi olabiliyor demişlerdi ama bende iğne batıyormuş gibi bir his oluyor çok rahatsız ediyor. Sizce normal mi? Şuan lierac kreme devam ediyorum 36. Haftamdayım?😔