Dserin1 Arkadaşlar Doğum tam bir hafta sonra haftaya Perşembe ama dünden beri bebeğim çok az hareket ediyor karnım taş gibi.. doktora gitsem mi gitmesem mi bilemedim.. 3.5 kg dan fazla şu an yeri daraldı acaba ondan mıdır☹️
Pnrbtr Dserin1 doktoruma dün sordum bu soruyu. Hareketsizleşince hemen geleyim mi dedim. O da şekerli birşeyler ye sol tarafına uzan. Baktın 2-3 saat hiç hareket yok beklemeden gel dedi.
aser_cgnfrkn Bu dönemlerde az ama sert hareket ediyor bebekler yerleri dar olduğu için çok için rahat değilse doktorunu ara veya git istersen
Dserin1 aser_cgnfrkn ay valla vajina ağrı ve baskısından araba kullanmak istemiyorum dikkatimi çok dağıtıyor ☹️ Bugün biraz beklesem iyi olacak bi duş alayım 😑
Dserin1 Tugcegkc bugün biraz beklicem olmadı yarın bi giderim ☹️ Ediyor ama çok azzzz ve acıtmıyor.. dün akşam karnımı delecekti 🥺