nurten0804 Merhaba. 28 haftalık gebeyim. Dün akşamdan beri sol göğsümün altıyla Bi batma oluyor. Nefes alamıyorum dönerken resmen uykumdan uyanıyorum. Kaburgamın içinde oluyor kalkıp otururken eğilirken de acıyor. Aynı durumu yaşayan var mı neden olur acaba 🙁
Bus_ak18 nurten0804 normal canım bebek büyüyor ve artık kaburgalar genişliyor hatta eş zamanlı sırt ağrıların bile artabilir. Benimde hep sol kaburgam ve sırtım ağrıyor sürekli
Meva-annesi nurten0804 bende 28 haftalıgım bu kaburga agrısı beni mahvediyor sankı bıçakla oyuyorlar doktorum çok agrın oldugu zaman ılık duş al dedi iyi geliyor gercekten
nurten0804 Bus_ak18 ya umarım ondandır birden oldu. Normalde sırtım ayaklarım zaten cok ağrıyor ama bu ağrı çok başka nefes aldırmıyor eğilip kalkamıyorum🙁
nurten0804 Meva-annesi bende deneyeyim canım inşallah iyi gelir 🙁bende aynı oluyorum bıçak saplanıyor sanki