Melis47- 16+5 gunluk gebeyim rahmimde sürekli agrı oluyor bu 5 gundur ..ara ara gelio bu ağrı snra gecio yarim saatte 1 oluor gibi .Sebebi nedir basina boyle bisey gelen varmı aynı sorunu yasayan ilk gebeligim o yuzden bilmiorum.
miniko_2308 Flower106 merhaba, 18+5′teyim, benim de rahmimde bir baskı hissi var sanki gaz birikintisi gibi ama geçmiyor sizinki de mi öyle acaba?
Flower106 miniko_2308 evet benimde oyleydi. Ancak bugün doktorum tamamen rahim büyümesine baglıyor. Kanama falan yoksa endişelenmemelisiniz bu konuda🌸
Hiraa Selam guzel anne adayları bende o haftalarda yaşadım kanamanız yoksa gayet normal durum bebiş buyuyo şimdi 35 haftalıgım sadece vajınada degıl kasıkta geryerde agrı batma oluyo 🤦🏻♀️ saglıkla alalım kucagımıza hepımız 🤲