Nazzeda Merhaba arkadaşlar 8 haftalık hamileyim geçen hafta sabah bulantılarım vardı ama bir kaç gündür hiç bulantım yok normal mi acaba ?
forever23 Nazzeda benim 14 haftalık şu ana kadar pek bulantı yaşamadım doktorum normal olduğunu söylemişti sorun yok 😇
Hilalyusuf Nazzeda ilaki bulantı olacak diye bişey yok ben 3 ay kustum ona bile laf edildi niye böyle sürekli kusuyorsun midende bişey mi var diyen bile oldu herkese cvbını verdim hamilelik öyle bişey ki çok valla
Nisanurt Nazzeda 37 haftalık hamileyim ne bulantım oldu ne tiksindim ne de kustum😂😂😂 gayet normal olmaması herkes bu sorunları yaşayacak diye bir şey yok🤰🏻
Nazzeda forever23 Teşekkür ederim herkes bulantı ile ilgili aşırı şeyler anlatınca telaşlanıyor insan 😊
Nazzeda Hilalyusuf Herkes kendi penceresinden yaklaşıyor olaya takmadan geçmek gerek konuştuklarıyla kalsınlar 😊
Nazzeda Hilalyusuf Ben çok takılmam mesela susarım sonra Allah öyle bir cevap verir ki benim yerime iyi ki susmuşum derim 😂😂
Cilek_21 SKelebek merhaba 🙋🏼♀️ bende 14 haftalık hamileyim bulantım olmadı hiç sizin cinsiyet belli oldumu
akovalardan Nazzeda benim en baştan beri hiç olmadi bulantim sadcee koku hassasiyetim vardı en başlarda çok şükür o da geçti. Yanı illa bulanti olması şart değil her haftanın her ayın mutlaka farklı yönleri var yaşayarak görüyorsun
Nazzeda Enfal İlk başta olup birden bire durunca insanın aklına direk böyle şeyler geliyor normal mi diye merak ettim yoksa gayet iyiyim böyle şikayet etmiyorum 😂
Balsevgi Nazzeda benimde sabahları biraz olurdu her zaman olmazdı kusma falan yaşamadım demekki sende rahat geçireceksin hamileliği ☺️