Zaxra bir şey deyil canım. Benim erken doğum riskm vardı. Amma doktorumun tedavisi ile 41 haftayı doldurdum. Oğlum kendi sancısı ile geldi. Doğumda çox kolay oldu. Sadece bebeyin omuzları çıkmadığı için kesi atıldı 3 tane dikişim oldu. Bu gebeliğimde en başından beri bu doktara gittim. Hiç bir problemim olmadı çox şükür. 38 haftadayım şuan. 1,5 sm açıklığım var. Amma ilk gebeliöimde 28 haftadan 2 sm açıklıkla doktora gittim