Prmas61 https://imgyukle.com/i/uySzUf bu hastane çıkışını jokerden aldım bebegım erkek eve geldiğimde baktım ki kız bebekler için yazıyor sizce erkek bebeğe gider mi yoksa degıseyım mi bilemedm🤦♀️
mervoss Prmas61 bence renk ayrımı yapmayın bebeklerde bırakın her rengi sevsnler benim oğlumun pembe kalın battaniyesi bile var 😬☺️
Srhtzlyh Prmas61 bence ikisinede olur gri ve sarı bi cinsiyet belirtmiyor için rahat olsun kuzum bisey olmaz😊
Prmas61 mervoss bende bi müslin aldım pembeler var içinde hastane çıkışını saklayacağım İçin özel olsun istedim