Ardahan91 Kızlar selam , epidural doğum yaptıracak olan / yaptıran var mı ? Doğum sonrası sıkıntı olur mu tereddütteyim
Mugetkmk Ben epidural normal doğum yaptım. Benim için çok güzeldi her şey ve epidural iyiki var dediğim bir şey 😊 Doğum sonrasında en ufak bir sıkıntı yaşamadım 😊