AlevDemirel Selam kızlar ; şeker yüklemesi yaptırmalımıyımmm doktorların bu konuda yarıya bölünmüş olması benide çok kararsızlaştırdı.Yaptırdıysanız ücretler nedir ?Sağlık ocağı yapıyor mu 😊
Hope8 AlevDemirel Ben 3 gün önce yaptırdım özel hastanede fiyatı 75 tl idi 50 grlık yapıldı ve şekerim çıktı malesef şimdi diyet yapıyorum bence yapılmalı en azından önlem alınır ☺️
Cheerfulmom AlevDemirel Kendi doktorun yaptırmalısın diyorsa yaptır tabikide. Ben yaptırıcam medipol hastanesinde 75 mg 95 TL fiyatı
Epifenomen AlevDemirel benim ailemde şeker hastalığı çok yaygın ve inanılmaz tatlı yiyordum,bunun için yaptık. 75 mg 50 tl ücret ödedim. Sağlık ocağı yapmadığını söylemişti.
RabiaMG AlevDemirel devlet hastanesi ucretsiz yapiyor. Benim sekerim cikti diyet yapiyorum 20 gunde bir aclik tokluk bakiliyor gerek duyarsa doktor insulin baslicam 😊
AlevDemirel Hope8 doktorum pek önermiyordu şimdi başka hastaneye geçiş yaptı doktorsuz kaldım 😞şimdi muayeneye gittiğimde yaptırmalısın diyor 😏annem şeker hastası ama ben açlık şekerim ölçülüyor hep normaldi.yaptırırım bende herhalde
Hope8 AlevDemirel aklında kalmasın hem annende de varmış neolur neolmaz inşallah çıkmaz tabiki ama yinede yaptırmakta fayda var ☺️