ayazmoms41 ozaman normal cnm zaten ılk aylardan ıtıbaren kasık agrısı bel agrısı vs normal sayılıyor rahmın buyumesı ve kasların damarların genıslemesınden dolayı oluyor korkulcak bırsey yok . aklına kötü bırsey getırme cok sık görülen biley bunlar çünkü her gebelıkte oluyor. Korkcagın sey kan gelemesı, karın agrısı aralıklı ve sıklaşan ağrılardır.Eger agrın dınlenınce gecıyorsa sıkıntı yok 🤗 rabbım saglıklı bır gebelık nasıp etsın herkese tek nefeste kurtarsın 😊