Ya bu ne kafadır anlamıyorum insan evladının cinsiyetini öğrenme şansı varken niye 9 ay bekler? Heyecan mı arıyosunuz kendinize saçma sapan. Süpriz olcakmış ne alaka ya? Adam akıllı öğrenirsin cinsiyetini alırsın ona göre eşyalarını tüm dünya renkleri bebeklere eşitlemiş erkek doğunca pembe giydiren hiç görmedim ilerde büyüyüce giyer ama şuan ona göre yapardınız giysinini odasını ama neden böyle bi heyecan arıyosunuz anlamadım? Çokmu renksiz hayatınız😁 Allah akıl fikir versin