Tekrarlamadı şükür doktorum farklı bi ilde olunca yapacak bişeyim yok tekrarlarsa acile gidicem mecburen yerleşme sen dolayı olması normal dedi Çarşamba kontrolümüz var bol su iç dinlen dedi ozaman bakıcaz diyor inş bişey olmaz hayır ben kendime inanamıyorum hemşireyim ama sanki hiç bir şey bilmiyorum gibi lekeyi görünce kala kaldım 40 yere yzdım 40 kişi aradım 😉🙈