Nrye27 Kızlarr 7 haftalık gebeyim 2 3 gundur çok azar azar leke geliyor sizce normal mi korkmaya başladım 😔
buseyusuf27 Nrye27 ehh canım yerlesme kanaması da olabılır bır doktora görünmeni tavsıye ederım allah korusun kötü bırsey varsada mudahele edılır
Emsl_kn Nrye27 korkutmak istemem ama genelde normal olmaz sen bi acile git canım. En azından kalp atışı falan duyarsın için rahat eder.
Benay10 Nrye27 doktora gidin burdan kimse yardım edemez size hamilelikte kanama her zaman tehlikelidir Allah yardımcınız olsun
Mirayse1 Nrye27 cok azsa sıkıntı olmaz ama ya artarsa. Ayrıca ilk aylarda ilişki sonrasıda hafif kanamalar olabilir.
Nrye27 Emsl_kn 😔😔 Gideceğim teşekkür ederim kahverengi çok az miktarda geliyor bakalım gidip öğreneceğim
buseyusuf27 Nrye27 git cnm ihmal etme bn yaşamadım hiç cok şükür rabbım sağlık versın evladını sana bagıslasın daıma
Cnsuyagiz Nrye27 korkma canım 8.haftaya kadar normal yeter ki adet kanaması gibi olmasın ama doktora görünmekte fayda var tabi ki
Nrye27 Cnsuyagiz yok baya az fındık kadar bile değil leke kan şeklinde değil leke olarak geldi görüneceğim teşekkür ederim içim az da olsa rahatladı iyi düşünmek istriyorum
Nrye27 Mirayse1 tamam kuzum sagolun çok çok az devamlıda gelmiyor yarın gideceğim zaten doktora teşekkür ederim 🤲
honeybooble Nrye27 doktoruna sor canım. Benimde 6 haftalıkken başladı 8 de geçti ilaç kullandım, çok şükür kese içi temizdi
sevimlieyuboglu61 Nrye27 2_3 gündür bu durumu yaşıyorsunuz ve doktora gitmediniz pes. İlk iş doktora gitmeniz di sonra tabiki bu durumu yaşayanlardan bilgi alırdınız. Normal olduğunu söyleyenler oluyor ama düşük tehlikesi, kalp durması gibi durumlar da olabilir
Nrye27 sevimlieyuboglu61 pardonda bu nasıl bir yorum ! Dikkat edin kelimelerinize yoğun olsa bende biliyorum doktora gitmeyi !!! Bilincliyim çok şükür pes ne demek ya ayıp!!! Buraya insan gibi soruyorum sizin yazdığınız !!
icegul Nrye27 bende de 6. Ve 7. Haftada olmuştu. Bi kere de ilişki sonrasında olmuştu. Ara vermiştik. Kahve rengi akıntı şeklinde geliyordu. Ben başlar başalmaz yattım dinlendim. Bi kaç saat sonra da acile gittim ultrasonla kontrol ettiler. Progestan verdiler. Şuan 15 haftalığız. Doktora git bence ihmal etme canım