Elisabeth001 Arkadaşlar tam 12 haftalık hamileyim ama hiç göbeğim yok beni gören sen nasıl hamilesin diyorlar moralim bozuluyor bir de devlet hastanesine gidiyorum kontrole 13.hadtada gidicem cinsiyeti söylerler mi devlette geç söylüyorlar diyorlar..
Beyra0212 Elisabeth001 12+5 haftalık hamileyim benimde göbeğim yok. Zaten çok küçük neden göbeğimiz cıksın ki ? Boşver sen milleti çocuğun sağlıklıysa göbek erken çıkmayı versin. Zaten göbekli olacağımız koca koca aylar olacak. Şimdi sana nasıl hamilesin göbeğin yok diyenler. Göbeğin belirince hareketlerin kısıtlanınca bakalım yanında olacak mı 😃 hiiiççç takma
Kptny Elisabeth001 12+6 dayım ama bebek degil o göbek 😂ilk sezeryandan kalma😀cıkar canım milleti bosver ciksa bu seferde büyük karnın var derler
Fatmanurrr23 Elisabeth001 bebek minicik göbek nasıl olsun ki ben şuan 7.5 aylık hamileyim hamile olduğumu bile yeni anlıyo çoğu göbek çok mühim değil boşver 😊
Selo39 Elisabeth001 kız ben 24 haftalık gebeyim benim bile bol bir şey giyeyim hiç belli değil.. ben o haftalarda gebe kalmadan önceki kıyafetlerimi aynen giyiyordum