Sadece bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama 36+5 haftalık hamileyim ve haftalar sonra evde bir kişi daha olacak olması ve her zaman bizimle kalacak olması rüya gibi geliyor, 28 yaşında olmama rağmen kendimi o kadar sudan çıkmış balık gibi hissediyorum ki, nasıl bakarım nasıl ederim diye, üstelik yalnız da olmayacağım hem kendi annem hem eşimin annesi yardım edecek. Hamilelik sanki sonsuza kadar sürecekmiş gibi geliyordu ama sonuna yaklaştım artık, çok istiyorum ki güzel kızım hemen gelsin aramıza bir taraftan da kendi tecrübesizliğimden korkuyorum. Uykusuz kalmak ya da uyumamak falan problem değil zaten kendi çalışma şeklim de uyumamak üzerine ama ne bileyim atamıyorum o korkuyu üzerinden. Var mı benim gibi olan ya da önerisi olan