deniiizz Merhaba bir sorum olacaktı. Haftaya tetanoz aşımın ilk dozu vurulması gerekiyor(20. haftam oluyor) ama ben birkaç gündür gribim ateşim yok fakat ilaç kullanamadığım için etkileri devam ediyor bu durumda aşı yaptırmamda sakınca olur mu? Böyle bir durum başına gelen var mı ?
yba Ben ilk hamileliğimde ilk dozumu oldum fakat 2. Dozumda gribe denk geldim ve ebe hanım bekleyebiliriz dedi neredeyse bir ay sonra vuruldum. 20-28. Haftalarımda yani. Birkaç hafta geç vurulmasında sıkıntı olmaz diye düşünüyorum yine ebene danış istersen çünkü bana 32. Haftaya kadar doz tamamlayabiliyorum demişti.
asliiiiii87 evet 32. Haftaya kadar yapabiliyorlar. 2 aşı arasinda 1 ay birakiyorlar sanirim genelde. Doktor tavsiyesiyle hic vurulmayan ya da tek doz vurulan da varmis. Bir sonraki randevumda doktoruma sormak istediğim icin, bende son dakikada vurulucam.