Menekse123 genelde uyuypta herşeyi hisseden insanlsr var ,düşünsene hissediyosun uyanıp bişey dyemiyosun . Nadirde olsa bu risk var . Diğernde en azından uyanıksın. Veya genelde uyuyup hiç uyanamayan insanlarda var . Korkacak olsak herşeyde risk var yani canım. Ama emin ol spinal lafı edilcek kafar bile bişey değil . Çok rahat bi işlem ben hiç pişman olmadım . En sevmediğim şeyi ne dersek ,ameliyattan sonra 4 5 saat ayaklarımın uyuşukluğu derim. O hissi sevmedim ,ayakları oynatamıyosun falan .