Menekse123 Ben doğum yapppalı 30 gün oldu korseyi 3.gün kullanmaya başladım canım şuan çıkardım 60 kiloyla hamile kaldım 74 kiloyla doğuma girdim şuan 63 kiloya düştüm rahim normal boyutuna 6ila 8 hafta arasında ulaşıyor o yüzden taktım bende sezaryen göbeğim yok şuan normal kiloma 3 kilo kaldı