Merhaba kızlar. Malum korona günleri hep evdeyiz. Gebeliğimin 21. Haftasındayım. Evlendiğimizde de bi yerlere gidemedik. Zaman olmadı. Şimdi de eşimin abisigile gidecektik. 13 saat yol gidip. Tatil bölgesi diye. Abisinin iş yerinde korona çıktı. Yolda çok uzun geldi.Ondan da vazgeçtik. Bi şeyler yapmazsak doğuma kadar evdeyiz diye düşününce de sıkılıyorum. . Sizler ne durumdasınız. Güvenli tatil yolları için önerileriniz var mı?