Kubraadmr dilanabrinc evet canım gittim perinatoloji bölümünde bi Prof gittim ensesi 3mm olarak ölçtü riskli bir durum ama çok korkabilecğin birşey değil dedi kan verdik sonucunu bekliyoruz
gamze06ahmet dilanabrinc yok benimki enfeksiyondu , toxoplazma enfeksiyonu çıktı bende 9. Haftada , 18 . Hafta dolunca yaptır bebeğe bulaşmış mı bakalım dedi o yüzden yaptırdım çok şükür temiz çıktı 🥰
dilanabrinc gamze06ahmet sevindim canım temiz çıktığına.Bana da dua eder misin 24 ünde sonuçlarım çıkacak 🙏
gamze06ahmet dilanabrinc rabbim güzel haberler almayı nasip etsin 🙏🏻Gerçekten çok zor bi süreç , aylardır insan stresle yaşıyor ya bişi olursa diye , rabbim sağlıkla getirsin kucaklara inşallah siz de güzel haberler alırsınız ❤️🙏🏻🌺🌸
Merhaba18 Benimde ikili testim yüksek risk geldi. Fetal DNA yaptırdık temiz geldi çok şükür şuan 22 haftalık olduk