_Mother_ dilanabrinc planlı gebelikte en az 2 ay önce başlanması gerekiyor ve 12 haftalık olana kadar içilmesi gerekiyor
_Mother_ Serinannesi42 canım folik asit kullanmamak down sendromuna yol açmaz benim ki sipina bifıda (bununda neyden oluştuğu belli değil) sadece folik asit ciddi oran da önüne geçiyormuş korkulacak bir şey yok ki herkes de olan bir durumda değil nadir birşey benle bir tanıdık birlikte gebe kaldık kadın 20 haftalık olana kadar doktora bile girmedi ilaç bile hiç içmedi ama onun bebeği sağlıklı ben 10 günde bir kontrole gidiyordum ama bebeğim de anemi vardı herkeste olacak diye birşey yok
Kubraadmr dilanabrinc benimde ense Kalınlığı 3.5 mm çıktı canım perinatoloji de bir Prof kliniği yönlendirdi sabah 11:30 randevu aldık nasıl bir yol izlediniz siz kan testi sonuçlarınız da mı riskli çıktı
_Mother_ Serinannesi42 canım elde değilde 4 ay geçti hala aklımda rabbim tekrarını yaşatmasın inşallah sizde bebeğinizi sağlıkla alın kucağınıza
Serinannesi42 _Mother_ hayırlısıyla Allah sana güzeller güzeli bi evlat nasip etsin sen güçlü bi annesin yeniden sağlıklı bi evladın olur inşallah biran önce dualarım sizinle ❤️
dilanabrinc Kubraadmr canım öncelikle 12 haftalık hamileyim.Ultrasyonda bebeğin ense kalınlığı 4mm çıktı.Amniyosentez yaptırdım sonuçları 24 ünde çıkacak tabi riski de var düşük yapabilirsin imzalıyorsun herşeyi kabul edersen ama şöyle bir şeyde yapabilirsin fetal dna koldan normal kan alıyorlar bebeğin kromozom sayılarını anne ile karşılaştırıp bakıyorlar amniyosentezin riski çok fazla
Kubraadmr dilanabrinc fetal testi araştırdım canım çok pahalı malesef amniyosentez yapmaya sadece ense Kalınlığı ile mi karar verildi yoksa kan testi sonucunla mı
dilanabrinc Kubraadmr ultrasyonda gördüler canım birde bebeğin kafasının etrafında su birinkintisi var o yüzden amniyosentezi önerdiler
Satituglu1 dilanabrinc canim Benimde bebekte ense kalinligi 4 cikmisti Bende yaptirdim sonuclarim temiz geldi ama 25 haftalikken sonlandirildi hamileligim insallah senin sonuclarin temiz gelir bebek sagliklidir Allah yardimcin olsun
Kubraadmr dilanabrinc rabbim bizlere sabır bebeklere de şifa versin inşallah korktuğumuz gibi olmaz yerde miyim gökte miyim hiç bilmiyorum ne kahvaltı yaptım ne bir parça ekmek yiyebildim ağlamaktan heba oldum biran önce sabah olsun içimi rahatlatacak haberler almak istiyorum tüm anneler dualarımda rabbim kimseyi evlat acısıyla sınamasın inşallah paranın maddi şeylerin ne kadar gereksiz birşey olduğunu anladım herşeyden önce sağlık sağlık 😔🙏
Satituglu1 Kubraadmr tek kafasi buyuyor organlari hic oldusmamisti dogsa bile yasamaz dediler karninda olur sana zarari olur dediler cok zor bir karardi Allah kimseye yasatmasin
dilanabrinc Kubraadmr sorma canım bende yaşayan bi ölü gibiyim yemekten herşeyden kesildim inşaallah temiz sonuçlar alırız.
Hilalyusuf 2li tarama yaptırmadan önce ultrasonda bebeğimin ense kalınlığı sınırndaydı 2li tarama yaptırdık 2.9mm çıktı 1/108 ihtimal yüksek risk doktorum amniyosentezi önermedi düşük riskinden dolayı fetal yaptırdık çok şükür sağlıklı çıktı
Kubraadmr Hilalyusuf sanırım sizinde ense Kalınlığı riskli çıkmıştı inşallah bir sorun çıkmazda benimde içime su serpilir