Herkeze merhaba kızlar benimde buraya en sonunda doğum hikayemi yazmak nasip oldu doğmuyor diye diye en sonunda zorunlu sezaryene alındım dün hastaneye yatışım yapıldı ntsde sancı ve açılma olmayınca bebek iri ve kanala girmeyince sezeryan oldum ben spinal seneryan oldum kızlar öncelikle hiç bişey hissedilmiyor zaten bebeşin sesini duyunca hemen omzuna getiriyorlar annesi bak dedi ebe Allahım bu benim mi dedim çok güzel bir duyguymuş gerçekten rabbim herkeze hayırlı doğumlar nasip etsin bebek isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah dün saat13.00 da doğumum oldu oğluşumu kucağıma aldım ağrılarım var ama inanın bebeğimi kucağıma aldığım an ağrımıda unutuyorum bu arada ben doğumumu ankara şehir hastanesinde yaptım çok memnun kaldım hala yatıştayım zaten ebeler olsun çalışanlar olsun doktorlarda hepsi çok ilgililerdi gerçekten