Duygukc Dün sabahtan beri geçmeyen karnımın altında 1 saatte bir giren berbat bir sancı var belimdede kemikler ayrılıyor gibi hissediyordum gecede uyuyamadım ağrıdan şimdi doktora gidicem ama bianda ağrılarım geçti çok hafif hafif hissediyorum acaba kaçgündür çektiğim sancılar nstde çıkarmı bebeğimdede hareket yok şuan zaten kaçgündir günde 2-3 hareketini hissediyprum toplanıyor sağ tarafıma karnım hep patlıcakmış gibi
egeninincisii Duygukc 👀canım , benim ilk nst ‘ye girişimde o an sancı hissetmediğim halde sancım yüksek çıktı. ☝🏽ikinci girişimde sancımı hissediyordum, daha da yüksek çıkmıştı. 😌yani sen hissetmesen bile vücudunun hissettiği her türlü sancı cihazda çıkacaktır.