Uykulugebe AbSed 20 gün ilişki yasak demişlerdi bana. Zaten kuretajdan sonra kanamam 20-25 gün sürdü zaten mümkün değildi ilişkiye girebilmemiz. Kurtajdan da 2 adet süresi geçene kadar korunmamiz gerektiği soylenmisti
Aslihan2 AbSed ilk kurtajin mı? benimde ilk.kurtajimda hic kanamam olmamıştı bu güzel bisey endiselenme yani
Gokcefeyza Tekrar bebek düşünmeden önce mutlaka genetik test ve pıhtılaşma testi yaptırın. Allah korusun tekrar aynı şeyi yaşamayın
AbSed Gokcefeyza Bı kere daha Allah’ım yasatmasin sonrası o ağrı çok kötü hiç kanamam yok Allah’a şükür de ağrım çok
Aslihan2 AbSed bende öyleydim ☺ asıl birşey kalırsa kanaman olur benim 2.kurtajimda 10 gün kanamam oldu hemde ağrılı cok şükür bisey yoktu endişelenme hiç
Aslihan2 AbSed ilk kurtajimda 30.gun falan oldu ama ama2.kurtajimda hemen başladı 2 haftadır da kanamam devam ediyo
cgelmas 15 gün falan sonra ilişkiye girdik. Kanama bitince yasak kalkıyor. 3 ay korun dedi 3.ayın sonunda hamile kaldım☺️🙈
ipktos Bana 20 gün dedi çocuk için 1yil çocuğun yoksa sezaryen geçmişin yoksa süreç kısalıyor diye biliyorum
AbSed ipktos Benim hiç yok ilki kimyasal bu küretaj bilmiyorum bakalım üçüncü inşallah olur ama bı sene ara düşünüyoruz
sutlaacc AbSed 15-20 gün ilişki olmadı. Bir adet sonrası gebelik olabilir dedi doktorum ama herkesin durumu farklıdır doktorunuza danışın