melis_9719 B12 vitaminim yerlerde çıktı , igne vurulmam gerekiyor her ay sağlık ocagına igneyi kendim eczaneden alıp mı gitmeliyim , yoksa direk reçete ile sağlık ocagına gidince vururlar mı ?
RabiaMG melis_9719 ben hamilelik oncesi vuruluyordum. Eczaneden recetele ilaclari igneleri aldim 😊 sonra saglik ocagina goturup vuruluyordum😊
Mirayse1 melis_9719 canım new life dil altı b12 sini öneririm ben onu kullanıyorum 800 olmustu simdi ayda 2tane kullanıorm sadece 500 kerde hep düşmüyor.
Rabia95 melis_9719 bende vuruldum 5 gün üst üste sonra haftada bir 5 hafta. Eczaneden alıp gidebilirsin sağlık ocağına
melis_9719 mervealis63 12 haftalıgım ama bu yapılan kan testleri gebelik rutinleri sizde yapmışsınjzdır iyi cıktıgı için belki üzerinde dırulmamıştır
Meltem95 Bende de eksiklik vardi eczaneden Dodex iyne aldim doktor yazmisdi uc kutu birinci kutu her gun vuruluyor ikinci kutu haftada bir diger son kutu ayda bir. 😊
Gulseren01 Benim de öyleydi bana dodex diye bir ilacı hafta da bir ampul olarak ağız yoluyla almamı söyledi kullandım ama yemekle de destekledim et çok yedim dün dahiliye gittiğimde düzelmişti zaten dahiliye bakıyor bu duruma