Merhaba hanımlar. 22. Haftamız da bizde de görüldü hatta tam emin olmak icin iki kere detaylıya girdik. tek başına ,başka bir bulgusu yoksa eğer hiç kafana takma dedi doktorum.İlerleyen haftalarda geçebiliyor,bazende doğumdan sonra geçebiliyor dedi.Tabi insan hamiş olunca kafaya takmadan duramıyor bende öyleydim ama hep gönlümü ferah tutmaya çalışıyordum. Su an 32 haftalığız ve doktorum geçmiş göremiyorum artık dedi. Sizlerinde insallah geçer gider 🌸