Kızlar merhaba bir konu hakkında fikrinizi almak istiyorum . Bende kan pıhtılaşması var bebeğimi yaklaşık 5 ay önce kaybettim şimdi yeniden istiyoruz ama Diyarbakır da bu konu hakkında güvenebilecegim ne yazık ki bir doktor bulamadım sizin bildiğiniz bir doktor var mı ? kime gittiysem farklı bişey söylediler napacagımı bilmiyorum hangi doktora güveneceğimi şaşırdım biri corospirine gerek yok diyor diğeri kesınlıkle iğne ve coraspirin beraber kullanmam gerektiğini söylüyor bilen varsa bu konuda iyi bir doktor önerebilir mi?