mikican Kızlar şampuan pişik kremi vs. hepsini mustela almak istiyorum. Siz nerelerden aldınız? Uygun fiyatlı bildiğiniz güvenilir site var mı? Ayrı ayrı almak mı daha iyi yoksa set olarak mı almak daha iyi? Bir de vücut losyonu mu vücut yağı mı daha iyi ?
Eternallove mikican ben eczaneden alacağım çünkü internetten alınanlarda sahte çıkma olasılığı oluyormuş , mustelayıda eczaneler satıyor diye biliyorum
Gizemito mikican Uygun fiyatlı mı bilmiyorum ama ben direkt mustela firmasını aradım, trendyol gibi sitelerde bazı satıcılar orijinal ürün göndermiyormuş o nedenle dermoeczanem sitesinden güvenle alabilirsiniz dediler. 🤗 Oradan alacağım.
Happybabyyy Gizemito hadi yaa. Iyi ki yazmissin buraya cnm. Ay kucucuk bebege sahte urun dusunemiyorumm😐😐😐🥺🥺🥺
Gizemito Happybabyyy Tabi tabi burada okumuştum başka ürünler için deterjan falan sahte ürün gönderimi yapılmış Allah korusun. Onun üzerine arayım dedim firmayı 🤗
ozgeya mikican ben de set şeklinde almıştım fakat yağını hiç kullanmadık. Doktorlar bebe yağını gözenekleri tıkadığı için tavsiye etmiyorlar. Losyonunu kullandık bol bol. o yüzden tek tek almak daha iyi oluyor.
isimsizbebek mikican ben de mustela kullaniyorum. İlk başta eczanede kampanya vardı set halinde onu aldım.. sonra internet ten almaya devam ettim
Mom72727 Ben tehlikeye atmamak için eczaneden alıyorum bazı eczanelerde mustela ürünleri promosyonlu ya da indirimli olabiliyor 🤗
Kizimveoglumm mikican ebebekde satıyor mustela bende onu düşünüyorum hadi internet siteleri sahte yollar diyelim ama ebebek yollamaz bence diye düşünüyorum
cico-20 mikican 4 lü set şeklinde çantalı olan içinde losyon, şampuan, vücüt yağı ve pişik kremi vardı 😊 280 civarıydı sanırım kardesım aldı tam net hatrlamıorm
SelinAli mikican ben trendyoldan aldım 4 lü set şeklinde çantalı olan içinde losyon, şampuan, vücüt yağı ve pişik kremi vardı 😊