Meleken Merhaba arkadaşlar bugün kaza geçirdik. Karnıma sancı girdiği için acile gittik. Allaha şükür muayenede herhangi bir sorun çıkmadı. Ancak ultrasyonda 11+1 de olan bebeğim 12+3 e uygun görüldü. Acaba önde olması bir sorun teşkil eder mi?
Kekmez Meleken daha etken kardeş panik yapma o haftasına yetişir önemsemene gerek yok 20. Haftalardan sonra bunları kafaya takarsın
Pcoslubiranne Meleken Benim de bebeğim önde iri bir bebek.doktor annesi çok güzel bakmışsın bebeğine dedi.17. Haftadayiz.Kotü bir durum oldugunu sanmiyorum.Sadece gebelik şekerinden endişe ediyorum o kadar onun da çaresi var çok şükür.