Eda_eyrc canım ben Sultan buğdaya gidiyorum muayenesi var bayraklıda. Normal doğum düşünüyorsan normal doğum dostu bir bayan. 3doktorn sezeryan dediği beni bile doğurttu hastanedeki tüm yapılan yanlışlara rağmen. Doğumuda istedin hastanede yaptırıyor ben ilkini kentte yaptım ama asla bir daha adım atmam. 2. Daha cok yeni olduğu için karar veremedm.