Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları Allah öncelikle hepimiz evladınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah doğurmuş olanları da evlatlarına sağlık ve huzurla büyütmeleri nasip olsun.Bizim de kısmetse bir oğlumuz olacak.Aklımızda birkaç farklı isim var ancak size seneler önce yaşadığım bir olayı kısaca anlatmak isterim.Tamamını okur ve ona göre yorum yaparsanız çok sevinirim☺️ beni anlayabileceğinizi düşünüyorum🙏Eşimle seneler önce bir şehre ziyarete gittiğimiz zaman yol üzerinde karşımıza çıkan bir türbeye girmek istedik yani planlı değildi karşımıza çıktı ve dua etmek istedik.Birkaç farklı türbe vardı o türbelerden birine eşim girip dua etti çıktı kısa sürede. Eşim çıktığında son derece etkilenmiş bir şekilde çıktı ve bana birinin kulağına bana erkek çocuğun olacağını ve ismini güvenç olacağını söyledigini anlattı tabii ki çok şaşırdık eşim çok etkisinde kalmıştı ve yüzü kıpkırmızıydı hala benimle konuşmaya devam ediyor dedi bana,tabii ki ben de çok etkilendim bu durumdan.biz bu olayı sonrasında unutmuştuk aradan seneler geçtikten sonra ben hamile kaldım ve bir erkek çocuğumuz olacağını öğrendik bu yaşadığımız olayı da unutmuştuk ama o dönemde anlattığımız bir yakınımız bize size zaten seneler öncesinde bir oğlunuzun olacağı söylenmişti dedi biz de bu olayı hatırladık şimdi eşimle isim koyma aşamasındayız bu ismi de seviyoruz ancak yine de isim olayı malumunuzdur çok hassas ben iki isim koyayım diyorum bu ismi kulağına ezanla Fısıldayalım diyorum olayın tabii ki manevi anlamı çok büyük sizinle de paylaşmak istedim siz olsanız ne yapardınız böyle bir durumda. Örneğin kimlik te geçmese bile ezanla kulağına mı okumayı tercih ederdiniz bu ismi ya da dikkate almaz mıydınız teşekkür ederim.Ama insan yaşanılan her olayın bir anlamı olduğunu da biliyor.