Merhaba kızlar bugun gebelik izlenimim vardı 29 haftalığım bu arada sağlık ocağına gittim sadece kiloma tansiyonuma baktı kan idrar filan bakması gerekmiyor mu diğer takipte olduğum sağlık ocağı uzakta diye yakınımdaki sağlık ocağına geçtim ama buda kan idrar filan hiç bişi bakmadı normal mi