ArzuDerinD Kizlar malesef bebek gelismedi ve 10. Haftamda kurtaj oldum. Suan 2 hafta gecti ustunden… Kurtaj olup da ne zaman hamile kaldiniz. Dr 3 ay ara dedi ama ilk adetinin sonrasi kalan varmis tecrubelerinizi merak etmekteyimm🙏🏻
Mina01 ArzuDerinD ben 6ay sonra korunmayı bırakıp hamile kalmıştım canm benim doktorum 6ay dinlen demişti bayağı kötü bir duygu seli olmuştum çünkü rabbim yardımcınız olsun halinizi çok iyi anlıyorum iki kez kürtaj oldum malesef rabbim tekrar yasatmasin ikimize de 🙁🙁
Tavsanim ArzuDerinD oncelikle gecmis olsun basin saolsun kuzum eeni cok iyi anliyorum o pisikoloji asla unutulmuyor males3f bende ocakda kurtah oldum mayisda hamile kaldim canim ilk ay korundum istemedim hazir hissetmiyordum sonra bir anda hamile oldugumu ogrendim rabbim tekrardan doldursun yerini insAllah bol bol dua et cennette bir köskün var evladinla sana ait kuzum
Aishka ArzuDerinD doktorum banada 3ay korunmami soyledi 3ay gecti simdi biraktim ve 3ay boyumca folic asid icilmesi gerekiyormus
Gamzee2106 ArzuDerinD bnde 10 haftalikken kurtaj oldum canim ikizlerimin kalpleri atmamisti Kurtajdan sonra ilk ay denemedk ikinci aya istedk şükür oldu suan 37+1 kizimizi bekliyoruz 😍 Rabbim en kisa zamanda sana da nasip etsin insAllah 🙏
Bytul Tavsanim ya sebebi mıydı ben e bugün kürtaj oldum daha önce düşük yaptım bebekler gelişmedi aynı oldu
Tavsanim Aishka aynen korunmayi biraktim doktora gittim hamile oldugumu ogrendim kuzum nasip su anda 1.5 yasinda oglum var :)
_Mother_ ArzuDerinD Nisan ayında kürtaj oldum bu ay korunmayı bıraktım daha 4 ay sonra yani daha gebe değilim ama adetimi bekliyorum
Serrax ArzuDerinD ben 8 haftalık kürtaj olmuştum 2 kez adet oldum sonra denemeye başladım ama tabii hemen olmadı denedikten 1 ay sonra tuttu o da kimyasal oldu. Ama 2 adeti geçirmeniz yeterli bence. Gerçi sizin biraz daha büyükmüş haftanız bilemiyorum tam
yigitalpinannesi40 İlk ay hamile kalabilirsin kalan da var ama sağlıklı olması açısından doktorun söylediği zamana kadar beklenmeli mutlaka. Bende kürtaj oldum bana 3-6 ay arası korunmamı söylemişti doktor 7 ay sonra hamile kaldım tekrar çok şükür hiç bir sıkıntı yok şuan da 24+4 olduk
Srhtzlyh ArzuDerinD canım benim geçmiş olsun. Bu durumu yaşayan birileri olmadı etrafımda sana akıl veremem ama psikolojik olarak kendini strese sokma lütfen. Gerekirse uzman görüşü al anlatmak yada yazmak çok kolay ama yaşamak ağır gelir insana. Sürekli kendini meşgul et içinde bulunduğun durumdan sıyrılmaya çalış. Rabbim insallah kısa zamanda tekrar güldürür yüzünü🌸
Eddaliko ArzuDerinD canım ben boş gebelikten oldum.Bizede 3 ay korunun dedi.1 ay korundum 1 ayda olmadı 3.ay hamileydim🥰
ArzuDerinD Eddaliko benimde bos gebelik gibi oldu yolk sac olustu bebek olusmaya baslamisti ama gelismedi yani…
plnmir ArzuDerinD canım geçmiş olsun bende ocak ayınca bi kürtaj yaşadım mayıs ayına kadar korundum şimdi 11 haftalık hamileyim Rabbim sanada nasip etsin inşallah ama 3 ay korunmak önemli.
ipktos ArzuDerinD Bana doktor 6ay dedi ama 1yil bekleyelim sende dedi neden öyle dedi bilmiyorum 6haftalikti bebek
Eeezgi Ben de 14 şubatta kürtaj oldum 9.haftada. 1 ay ara verdik martta ilk reglim oldu nisanda tekrar hamile kaldım. Doktor 1 ay korunman yeterli demişti bi sıkıntı yaşamadık çok şükür. Çok geçmiş olsun, zor bi durum tez zamanda toparlanırsınız umarım 🙏🏻
rumeysa16 ArzuDerinD Canım bende kürtaj oldum doktorum 3 ay sonra tekrar deneyebilirsin demişti hem psikolojik olarak hem bedenen kendimi hazır hissetmedim 6 ay korunduktan sonra Allah tekrar nasip etti. O acı malesef unutulmuyor Allah sabır versin öyle zorki benim hala içim acıyor🙏🏻 2019 Ekim de kaybetmiştim. İnsanın bir anda dünyası yıkılıyor. Rahmin toparlanması seninde kendini iyi hissetmen için ⅚ ay sonra düşünmeni tavsiye ederim🙏🏻
GizemAykut ArzuDerinD merhaba canım seni çok iyi anlıyorum ben Ekim ayında 18 haftalık bebeğimi kaybettim normal doğum yaptım sonrasında kürtaj yapıldı doktorların hepsi 3 ay korunmami söyledi ama ben ilk adetten sonra korunmayı bıraktım çünkü bir bebegim daha olsun istedim açımı bir nebze olsun dindirecek şeyin bebeğim olduğunu düşündüm ve Mart ayında hamile olduğumu oğrendim Mart ayına kadar olmayınca ovulasyon testi aldimm ve ilk ay hamile kaldım inşallah rabbim sana da nasip etsin en hayırlı zamanda dualarım seninle 🙏😊
Breezy GizemAykut merhaba kaybınızın sebebi neydi bir sonuç çıktı mı? Ben de 3 temmuzda 21 haftalık bebeğimi kaybettim sizin gibi normal doğum ve sonrasında kürtaj yapıldı. Bize doktor 6 ay sonra düşünün bir daha bebek demişti.