Htcky Kızlar merhaba son regli tarihim 12 Temmuz bu ay olmam gereken tarih 16 Ağustos ayın 10 unda kan verdim 1,2 çıktı bugün reglime 3 gün var yine kan verdim ve 1,2 çıktı yine bu durumu yaşayan var mı geç döllenme gibi birşey olabilir mi
Ceren2906 Htcky Ben Canım Sana Umut Vermek İstemem Ama Benim 1,2 Çıktı Ama Adetime 1 Hafta Vardı 1 Hafta Sonra Hamile Çıktım Ama Maalesef Benim Gebeliğim Sonlandı Yaşamadı Dün 2. hamileliğimde Sonlandı 😔 Regl Geçersen Tekrar Git Yada Erken Gebelik Testi Al Dene Benim Bir Arkadaşın 2 Cıkmıştı Oda Hamile Olduğunu Öğrendi 1 Hafta Sonra Şuan Bebişi Kucağında
Htcky Ceren2906 bende ister istemez umutlanıyorum mecburen ayın 16 sıkı beklicem bundan önce benimde düştüğüm oldu 8 aydır da uğraşıyoruz artık olmuyor heralde demeye başladım
Ceren2906 Htcky Şakın Öyle Düşünme Bende İlk Bebeğimi Düşük Yaptım 6 +1 kalp sesi varken Öldü 2. Gebeliğimi 6 ay Sonra Oldu Hiç Korunmadan Normal Öyle Düşünürsen Olmaz Zaten Ama Ben 2. Gebeliğimide 2 Gün Önce 7+1 de Kalp Sesi Duyduktan Sonra Kaybettim 2. Kürtajımıda Oldum Rabbimden Geliyor Hersey Bak Araştır Neden Düşük Yaptın Kan Pıhtılaşması mı var ondan mı yapıyorsun varsa Eğer 2. De aynı olur yaparsın kan pıhtısı varsa eğer sulandırıcı kullan önlemini al
Htcky Ceren2906 çok geçmiş olsun gerçekten zor bir durum ve yaşayan bilir insan ister istemez stres yapıyor bu aydan da pek umudum yok ama son 1 gün kaldı hayırlısı olsun inşallah
Ceren2906 Htcky Sanada Geçmiş Olsun Kuzum Rabbim Biz Gibilere Bir Daha Yaşatmasın Canımız Çokmuş Acıyor 😔