Smaynr canım 1 saat önce çıktım kontrolden her şey normal görünüyor dedi çok şükür. Eşim 4800 kg doğmuş büyük ihtimal genetik olarak iri bir bebek ona bağlıyorum dedi. Tabi %1 ihtimal ultrasonda saptanamayan anomaliye bağlı da olabilir dedi. Bu gidişata göre Normal doğum mümkün görünmüyor dedi birde. İçim rahatladı ama yine de riskli olduğu için tetikteyim her an. Allah tüm bebişleri korusun bizlere bağışlasın🙏