Seymanur33 neden heyecanlanamadınız ki? Benim tansiyonumda, 2li taramada, plesantada hep bir problem oldu. Bebek beklenmedik anda olmasına rağmen sağlığından başka birşey düşünemedim cinsiyeti şurada dursun. Önemli olan sağlığı gerisi teferruat inanınki. Bize de herkes erkek olsun birde oğlan olsun kesin erkek dediler hatta kız olunca eşim çok şükür Allah gönlüme göre verdi dedi ona rağmen üzülmüşsünüzdür diyenler bile oldu. Aksine çok şükür yavrum sağlıklı kızıma arkadaş her şeyine ortak yoldaş geliyor eşimde bende gayet memnunuz bu durumdan. Her anne baba ister her iki duyguyu da tatmayı ama önce sağlıklı sonra hayırlı evlat olsunlar inşallah 😊