Primanın premium ve pure olanı saf ve temizken diğer primalarda kimyasal çok. Bunlarda çok pahalı olduğu için alışırsa sürekli bunla devam edemem düşüncesiyle ben molfix yenidoğanla başladım.trendyoldan aldım .240 adeti 115 tl
15 günlüğüz 100 adeti bitti.
bezin numarası da bebeğe göre değişir.benimki 3 kilo doğdu.1 no hala büyük .kiminin ki 4….4.5 kilo doğup direk 2 den başlayabiliyor. Ben her alt değişiminde pişik önleyici de kullanıyorum.memnunuz bezden.