cansuece YamacDemirinAnnesi 😂dimi ay kızım bi doğsun başka şeyle ilgilenmesem de olur 🙈şuan çalışmayınca yapabileceğim herşeyi yapıyorum napayım.
YamacDemirinAnnesi cansuece aynı şekilde bende öyleyim çalışmayınca , evde tek oluyorum bide köpüşüm var onunla oynuyorum arada bir şekilde geçiyorum işte zamanımı 😂😂
cansuece YamacDemirinAnnesi sınavlarım vardı ondada pek çalışamadım tembellik bastı başım ağrıdı falan ikinci dönem donduracam zaten Doğum zamanına denk geliyor sınavlar 😪 şimdide yağmur yağıyor bi kasvet .çekildim odama uzanıyorum 😊
Kurtum YamacDemirinAnnesi hemde nasıl uyuyorum 🤣🤣 ama kocam erken kalkmamı istiyo günün bereketi kalmıyo diyo haklı ama çok yorgun hissediyorum kendimi kalkamıyorum
cansuece YamacDemirinAnnesi öyle olmuş olacak.annem normalde memleketteydi İstanbul’daki evimize geçti o yüzden bana daha yakın olduğundan İstanbul’a gidicem doğup büyüdüğüm yer sonuçta 😊ablam Abim kardeşim orda 😊