Esrayigit Kızlar daha cuma günü ulturasona girdim bgün 6. Günü bi hafta olmadı yani ama 2 gündür bebeğimin hareketlerini az az hissediyorum sizce bugün birdaha gitsem zararı olur mu ? Bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim 💓
Girlpowerbabe Esrayigit hiç bir zararı olmaz ultrasonun bebeğe zararı bilimsel olarak yok zaten 1 hafta var Arada zaten anormal bir durum değil doktorlar bazen kontrol için 1 hafta sonra gel tekrar bakalım vs diyorlar ya da ikili sonucu için 1 hafta sonra tekrar gidiyorsunuz tekrar bakıyor bi sorun olacağını sanmam gidin bakın içiniz rahat etsin
Aada İçin rahat etsin diye mutlaka baktır. Zaten kalp sesi duyulsun bi beş dakika bakılsın yeter. Girmişsin zaten ultrasona.